• Beurzen

    Een opvallende stand.
    De uitdaging op een beurs is om zichtbaar en vindbaar te zijn voor uw doelgroep door u te onderscheiden van de van uw concurrenten met uw beursstand en presentatie.

  • Van aandacht naar aanvraag

    HKmobile bouwt een concept voor beurs, roadshow of promotiecampagne op met een vaste benadering van de klant of doelgroep: Binden, Boeien, Bewust worden, Beleven, Business

  • Binden

    Een bezoeker moet door de look van uw beursstand geïnteresseerd raken en de verleiding niet kunnen weerstaan naar uw stand toe te gaan. De stand moet zich door zijn presentatie onderscheiden van de andere beursstands. Dit hoeft niet alleen het ontwerp te zijn maar kan ook een presentatie, lichteffect, beweging zijn die zijn/haar aandacht trekt.

  • Boeien

    Als de bezoeker bij of in uw beursstand staat moet er iets zijn wat zijn aandacht trekt, bijvoorbeeld een innovatie of nieuwe presentatiemethode.

  • Bewust worden

    De presentaties, benadering van de bezoeker door uw medewerkers kunnen de bezoeker overtuigen dat uw product of dienst past in de visie of het plan wat de bezoeker heeft voor zijn activiteiten of bedrijf.

  • Beleven

    Het bezoek aam uw beursstand en de wijze waarop de bezoeker kennis gemaakt heeft met uw productpresentatie moet een blijvende herinnering in het geheugen van de bezoeker worden. Horen, voelen, zien (de beleving van de zintuigen) gekoppeld aan uw productpresentatie blijkt de beste manier te zijn om beelden en ervaringen te behouden. Een unieke beleving zal de bezoeker blijvend herinneren aan uw beurspresentatie.

Contact

© 2018 HKmobile B.V. alle rechten voorbehouden De Geer 1A, 4061RP Ophemert | 0344 65 1632 | sales@hkmobile.nl
Powered by HKdigital